Regulamin
- Postanowienia zawarte w niniejszym Regulaminie stanowią regulamin świadczenia usług w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, nr 144, poz.1204)
- Niniejszy Regulamin udzielania porad prawnych i świadczenia usług prawniczych za pośrednictwem Internetu, zwany dalej regulaminem określa zasady powyższych czynności na rzecz osób fizycznych, prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej z wykorzystaniem Internetu.
- Kancelaria świadczy usługi z uwzględnieniem postanowień Kodeksu Etyki Radcy Prawnego.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą dokonania zapłaty po uprzednim zgłoszeniu za pośrednictwem wskazanego formularza zgłoszeniowego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz akceptacji treści niniejszego Regulaminu.
- Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego lub po przesłaniu wiadomości pocztą elektroniczną Kancelaria dokonuje analizy przedstawionego zagadnienia prawnego, a także dokonuje wyceny usługi, ustala czas jej wykonania i przesyła ją Klientowi do akceptacji. Czas na przesłanie informacji zwrotnej wynosi do 8 godzin od momentu zapoznania się z treścią zgłoszenia.
- Jeżeli kwota wyceny oraz wskazany termin wykonania usługi zostanie przez Klienta zaakceptowany, należy dokonać wpłaty na podany przez Kancelarię, w informacji zwrotnej, rachunek bankowy.
- Wycena zależy od stopnia skomplikowania danej sprawy, a także nakładów czasowych Radcy Prawnego rozpatrującego zagadnienie prawne.
- Termin rozpoczęcia usługi rozpoczyna się z dniem zaksięgowania wpłaty i wynosi od 4 do 72 godzin. W sprawach skomplikowanych istnieje możliwość przedłużenia terminu wykonania usługi, o czym Klient zostanie indywidualnie poinformowany w pierwszej informacji zwrotnej.
- W przypadku, gdy przedstawione przez Klienta informacje będą niepełne i niewystarczające do dokładnej analizy sprawy, Kancelaria skontaktuje się z Klientem telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną, co może wydłużyć termin udzielania odpowiedzi. W wymienionym przypadku Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za szkodę spowodowaną opóźnieniem klienta w udzieleniu dodatkowych informacji niezbędnych do świadczenia usługi.
- Termin do udzielenia odpowiedzi liczy się od momentu uzyskania przez Kancelarię pełnych danych od Klienta, w przypadku gdy zachodzi konieczność uzupełnienia zagadnienia o istotne dane, dokumenty lub informacje, które uniemożliwiają udzielenie odpowiedzi.
- Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za podanie niepełnych danych lub danych nieścisłych o stanie faktycznym, a także za spóźnione uzupełnienie informacji.
- Usługa jest uznawana za wyczerpującą i rzetelną, jeżeli obejmuje okoliczności faktyczne i dokumenty dostarczone przez Klienta. Niedostarczenie, niepełne dostarczenie lub nieprawidłowe dostarczenie danych przez Klienta pozostaje bez wpływu na prawidłowość i rzetelność wykonanej usługi i wyklucza jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu względem Kancelarii.
- Porad prawnych udziela radca prawny Magdalena Piotrowska-Gawron, wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez okręgową izbę radców prawnych w Krakowie pod numerem KR-2790
- Kancelaria oświadcza, iż zachowa w tajemnicy wszystko, o czym dowiedziała się w związku z realizacją usługi.
- Klient, który ma zastrzeżenia do merytorycznej treści udzielonej porady prawnej oraz terminu jej udzielenia, ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia.
- Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail podany przez Klienta.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji.